De dwingende klant/ patiënt aan de balie

Aan de balie of aan de telefoon, de dwingende klant wil direct medicatie mee krijgen, wil als eerste geholpen worden en geen zin om te wachten.

Hoe ga je hier mee om met behoud van je professionele houding.

Voor Wie Is Deze Avond?

  • Apothekersassistent
  • Student apothekersassistent

Wat kan je verwachten

Agressie kunnen we niet voorkomen maar jou als professional tools geven om hier op een adequate manier mee om te gaan, wel!

Geen rollenspellen maar wel casuïstiek! Bij de WDA is staat veiligheid en gezelligheid voorop, pas dan is je leerrendement het grootst!

Training is als volgt opgebouwd.

  • Vormen van agressie, herken welke vorm van agressie je voor je hebt en wat dan te doen.
  • Bewust zijn van triggers in de communicatie en non-verbale houding
  • Inzicht in eigen mechanisme tijdens blootstelling aan agressie
  • Handige tips en voorbeeld zinnen die te gebruiken
  • Concreet stappenplan bij (dreigende) escalatie
  • Hoe ga je hier als organisatie mee om?
  • Ruimte voor eigen inbreng en casuïstiek

Na deze training kunt u met meer zelfvertrouwen en kennis in gesprek met de dwingende klant/patiënt.

Wel interesse?

Heeft u wel interesse maar kunt u niet op de geplande tijd? Vul dan het formulier op de volgende link in.

Geplande cursussen

Amersfoort Datum:
  • 10 december 2024
  • Tijdstip:
  • 19.00 - 21.30 uur
  • Amsterdam Datum:
  • 6 januari 2025
  • Tijdstip:
  • 19.00 - 21.30 uur
  • Den Haag Datum:
  • 12 november 2024
  • Tijdstip:
  • 19.00 - 21.30 uur
  • WDA Opleidingen

    WDA opleidingen is al meer dan 25 jaar toon aangevend in het geven van scholing aan professionals in de zorg. Schrijf je snel in en ervaar de goede sfeer, de cursussen die aansluiten bij de werksituatie en de betrokken docenten.

    Contact

    • Beursstraat 1A
    • 2411 BA Bodegraven